Planet Killers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Užitečné rady

Goto down

Užitečné rady Empty Užitečné rady

Příspěvek pro naakki75 Thu Oct 09, 2014 9:04 am

Stavby:

   alianční sklad NESTAVTE ! - (V případě války snad, ale teď je vám opravdu k ničemu)
   fůzní reaktory - nechci přímo říkat nestavte je, ale pokud chcete být dobrými hráči tak se jim vyhněte. Deuterium můžete využít lepším způsobem než ho vyměnit jen za energii. Když ho uplatníte ve výzkumu tak za to dostanete body. Když ho prodáte za kov tak ten zase investujete a dostanete za to body. Chcete energii ? Vylepšujte si solární elektrárny, hrajte ekologicky ! :)
   s raket.silama počkejte až na cca 5.000 bodů a i potom ho mějte na posledním místě v preferencích co vylepšovat
   hangár nejlépe jen na nejdůležitějších planetách, ne na všech !
   výzkumák jen na hlavní planetě !


Kolonie :

   stavte na nich doly a maximálně továrnu na roboty, nic jiného není potřeba. Obranu ano, ale jen abyste kolonii ochránili před menšími nájezdy. Nejlepší ochranou je nemít tam suroviny.
   snažte se mít mezi planetami určitý odstup. Pokud budete mít všechny planety blízko u sebe, co budete dělat až si vás vyhlídne silný hráč a začne vás systematicky napadat ? (rozestup cca 20-100 systémů je ok :)
   jak na nich vylepšíte doly tak suroviny pravidelně odvážejte (aspoň 2x denně)
   pokud máte kolonie malé (pod 100 polí) tak je radši opustěte a zkuste kolonizovat větší (nejlépe aby byli větší jak domovská planeta > 163polí)



Domovská planeta :

   - má jen 163 polí. Proto, pokud to myslíte s hraním Ogame vážně, se na tuto planetu moc citově nevažte. Až kolonizujete velkou planetu (přes 200 polí, ideálně až k 250ti) tak začněte uvažovat o přesunutí své hlavní základny sem. Začněte tam budovat doly i továrny a pokud chcete hrát jako želva tak si tam udělejte pořádnou obranu (10.000 raketometů a 100 plazem je slušný základ :)
   - samozřejmě to neznamená, že byste měli přestat vylepšovat domovskou planetu, rozhodující bude kde si vybudujete továrnu na NANOBOTY ! Tímto krokem si určítě, kde bude vaše výrobní základna. Ale tohle rozhodování přijde nejdřív kolem 30.000 bodů


Obrana :

   - nejdůležitější co byste měli vědět - NIKDY NEBUDETE MÍT DOST VELKOU OBRANU ABYSTE SE 100% UBRÁNILI. Týká se to i antiraket. Pokud se do vás pustí několik hráčů tak prostě nemáte šanci. Ale pořád je důležité obranu stavět, pár desítek gauss kanónů teď spoustu hráčů odradí.
   - nejoblíbenější jsou raketomety (stojí jen kov) a gaussy s plazmami. Iontové kanóny jsou drahé (stojí krystaly, kterých není nazbyt) a nepříliš účinné, spíš se jim vyhněte.


Než zmíním Měsíc tak důležitá věc - Fleet Save :

   - většina z vás určitě ví co to je, jak to udělat a proč. Ale ! Existuje jedna nepříjemná věc a tou je Senzor Falangy na Měsíci, který umožní agresivním hráčům sledovat pohyby letek - použijí scan na vaši planetu a zjistí časy příletu lodí, případně i typ a počet. A pak naplánují útok tak, že jejich útočná letka doletí 2s po návratu té vaší a vy ji už nestihnete poslat jinam! Takže až budou mít tito hráči měsíce tak už nebude klasický fleetsave úplně bezpečný - pořád se ale vyplatí dělat je trochu jinak.



Dva typy bezpečných fleet sejvů :

   - Rozmístění - pokud si pošlete letku na kolonii a přihlásíte se abyste byli před příletem tak zkontrolujete jestli na vás nejde útok. Pokud ano tak misi Rozmístění zrušíte, letka se začne vracet na výchozí planetu, ale pomocí Falangy už nejde zjistit kdy se vrátí.
   - Fleet Save z Měsíe - až budete mít měsíc tak když uděláte FS z něj tak nebude možno tuto letku vystopovat, měsíc totiž nejde skenovat.




Měsíc :

   - takže už víme proč si měsíc pořídit (Falanga vám umožní útočit ne letky ostatních hráčů a Měsíc jako takový umožňuje bezpečný FS vaší letce)
   - jak udělat měsíc ? Nejtrapnějším, ale nejčastějším způsobem je zažít zničení vlastní letky na orbitu a čím větší ztrátu jsme utrpěli tím větší je šance na jeho vytvoření (ale max 20%). Dalším způsobem je domluvit se s někým a vzájemně si na sebe poslat lehké stíhače (nejčastěji 1667ks kvůli šanci 20%), no a samozřejmě musíte mít v pohotovosti recyklátory, abyste zpětně vytěžili trosky. Je to ale drahá sranda, chvilku bude trvat než to začneme provozovat :)
   - co stavět na měsíci ? - jen Základny a Továrny na roboty a nakonec Falangy. Brána je trošku dražší. Nestavějte zde hangár ani obranu, je to naprosto zbytečné !


Více zde: http://doc-ogame.webnode.cz/products/vseobecne-informace/
naakki75
naakki75
Admin

Poèet pøíspìvkù : 94
Join date : 03. 07. 14

https://pkill.forumczech.com

Návrat nahoru Goto down

Užitečné rady Empty Návod jednoho z TOP hráčů

Příspěvek pro naakki75 Sat Nov 29, 2014 2:36 pm

Pre novych ogame hracov, ktori by xeli na spravnu strategiu prist sami, vyvodit si ju sami, tak ako som na nu prisla pocas hrania kedysi aj ja. Wink

Ak k navodu mam nieco dodat, teraz s odstupom casu, su to len dve veci, o ktorych nepochybujem ze su v navode niekolkokrat spomenute, takze ich len zopakujem:
1. Pocitacovy vyskum - obtazoval sa niekto z vas nevercov s oskenovanim tohto mojho vyskumu!? Coskoro budem mat 19 leteckych ciest. Vy, ktori tak pochybujete o ferovosti mojho hrania, urcite mate aspon zakladnu ludovu skolu. A viete si spocitat kolko je 19 krat 80 k suriek(co dostanete z lahko najditelneho Icka) x 4 az 8 rejdov denne plus zisk z vysokych bani. Zda sa mi to, alebo sa takto naozaj da ziskat tych 20 mil. denne naozaj lahko?
2. Impulz - predpokladam ze komentar netreba.

Navod

Zdoverim sa vam s niecim so nazyvam Ultimate Ogame playing style. Ako inde, aj tu plati ze sa mozete spytat na hocico co nebude dost jasne... Na zaciatku musim podakovat mojich dvom ucitelom z Ogame.orgu - Arrayovi a Dobimu. Podla mna dvaja z najlepsich troch hracov ktori ho tam hrali. Takze v skratke, ak budete niekedy hrat odznovu, toto je moj sposob. (Nehovorim ze ine sposoby tiez nemozu byt rovnako dobre.)

Zaciatok hry.

1. Nehrabeme sa na zaciatok prvej galaxie, nezaciname hrat v prvej moznej sekunde. V rozbehnutych ogame serveroch si top hraci pockaju den, den a pol na taku prvu tretinu druhej galaxie. V prvej su agresivni nervaci mylne presvedceni o tom ze budu prvi. Je to tam tazke, kazdy na kazdeho hned utoci, zato v druhej je klidek.

2. Slepe rajdy -
Postavime bane na levely: 8/7/6 a patricnu solarnu elektraren, ktora pokryje ich potreby. Ideme rovno na maly transport.
Ten posleme naslepo - Vieme kolko bodov mame my, co sme pred malou chvilou hangar postavili, takze na zaklade bodov okolia vieme matematicky dost dobre odhadnut kto este hangar, tym padom ani raketomet nema. Je to trochu riziko, ale ved je to hra. Very Happy

3. Sonda -
Slepymi rejdami ziskavame zdroje na dalsie a dalsie male transporty, a na vyskum pocitacov. Z kazdeho je dobre mat par: 5,7 lodiciek, 3,4 vzdusne cesty. Vylepsujeme bane, len preboha nie kovove!, kovu narejdime dost. Krystal, Krystal, toho nie je nikdy dost. Vyskumame sondu.

4. Dve kolonie v domacom systeme-
Utocime uz so sondou. (Mimochodom, toto kratke obdobie bolo zatial jedine, ked som utocila na aktivnych hracov) Sustredime sa na vyskum a stavbu kolonizacnych lodi. Postavime 2 zakladne v domacom systeme, na ich velkosti nezalezi, neskor budu vymazane.(Ak nahodou chytim jednu velku, tu si nechavam kvoli neskorsiemu fleetsavu rozmiestnenim. V tejto hre som to stastie nemala)

5. Vznik inaktivnych -
Jedine bojove lode co nas mozu zaujimat, je mat takych 3-5 lahkych stihacov. Na veeeelmi dlhu dobu postacia. Na dvoch docasnych zakladniach postavime krystal banu na 13, deuterium na 10, 11 level.Kovove bane tam nemusia byt ziadne, ak predsa, tak minimalne. Len nam zeru energiu, kovu sa da dost narejdit.
Tyzden po zaciatku hry vzniknu prvi inaktivni. Inaktivni vzdy vznikaju o 00:00 v noci, pozor, nie 00:05 ako je bodovy update.(Uz neaktualne, bodovy stav sa aktualizuje priebezne) Vtedy uz musime mat malych transportov ako nasratych. Aspon dve tretiny bodov musime mat v nich! Pretoze inaktivni vznikajuci v noci su vlastne zeleni hraci, ktori takto vyjdu z noob protection,ktori svoje zdroje nikdy nepouzili a nikto ich neokradal. Maju strasne kvanta zdrojov.Bez obrany.

6. Impuls 5 -
Nas dalsi ciel, nastrategickejsia vec v hre. Zrychli male transporty dvojnasobne. Kedze chceme byt pri inaktivnych ako prvi, musime mat tento vyskum co najskor. Skumanie a stavba bojovych lodi nas nezaujima. Skumame impuls, stavame male transporty, a rejdime uz len inaktivnych. Aktivni hraci maju uz lode a obranu, a my sme investovali nase zdroje inym smerom.

7. Konecna kolonizacia-
Postavime si 8 kolonii, vzdialenych od seba aspon 100 systemov. Docasne kolonie zmazeme. Nechavame si len kolonie vacsie ako 163 poli. Najlepsie je kolonizovat 4.,5. a 9.tu poziciu.

Ako hrame potom...

Nastava faza budovania ekonomiky. Konci sa az ked dosiahneme bane cca 24/21, ked mame nanitku na kazdej zakladni a vesmirnu vyskumnu siet.

1.Potrebne vyskumy- Stale, stale zvysujeme impuls a pocitace. Ostatne vyskumy nie su az take dolezite. Vlastne vobec...
2. Lode- Stale viac a viac malych transportov. Velke netreba vobec, obycajne nepostavim ani jeden v priebehu celej hry. Su prilis pomale. Semtam nejaky stihac a kriznik, aby sme sa dostali cez obranu u inaktivnych.
3. Stavame bane- Donekonecna. Deuteriove netreba na vysoky level, uz teraz mam pocitace 11 a to mam kopu dalsieho deuteria na ruke. Toho sa malo minie a vela narejdi.
4. Rejdime inaktvnych - vysielame rejdovacie vlny zhruba raz za tri hodiny, kolkokrat denne stihneme.
(Ak to chceme robit co najefektivnejsie - spiseme si zoznam inaktivnych aby sme vedeli ktori v noci 00:00 pribudli ako novi - to su ti s milionami zdrojov na ruke. Rychlo ich oskenujeme - len tych, a mame dobru sancu ze pri nich budeme ako prvi.)
5. Obrana, satelity - osobne sa snazim nemat nic z toho. Nemam rada pocit ze mi niekto moze nieco znicit.
Satelity nepotrebujem kym nestavam deuteriove bane. A ked ich predsa stavat budete, odporucam na ich obranu par plaziem v kombinacii s tazkymi lasermi a antibalistickymi strelami. Ale to ani zdaleka neznamena ze si mozete nechavat flotilu pocas offline na zakladni! To postaci len na ochranu tych satelitov.

Ked mame armadu...

1. Vylepsujeme uz bojove vyskumy- pancier, stit, zbrane. Zvysuju silu lodi.
2. Vylepsujeme pohony- vsetky, spalovaci, impuls, hyper. Kazda lod ma iny.
3. Co najskor urobime mesiac.
4. Vzdy! fleetsejvujeme.

Rady na zaver.:
1. Zacat hru mojim sposobom znamena, ze pojdete v bodoch nahor len velmi, velmi pomaly na zaciatku hry. Moze to byt deprimujuce, hlavne ak mate dlho smolu vo velkosti kolonii. No ale to nevadi, treba vytrvat. Prvy hrac na zaciatku hry NIKDY nie je prvy hrac dlhodoby.
2. Ked mame armadu, utocime na aktivnych hracov - Ale pozor! Osobne likvidujem len velke armady, ktore uz mozu ist na forum celoogamovske. Slavne bitky. Cool Dajte si pozor na farmarcenie a pribezne likvidovanie malinkych aktivnych hracov naokolo. Znechutite im hru, prestanu ju hrat a vy ostanete casom sami v prazdnom okoli. Treba sa spravat enviromentalne...vase nanitky budu potrebovat papat aj zajtra.
Wink
3. Pri budovani armady nezabudat na dva dolezite faktory - fodder a rapid fire. Evil or Very Mad Mozu znamenat rozdiel medzi vyhrou a prehrou. To ze vy mate 500 batlshipiek a on len 200, este zdaleka naznamena ze ste silnejsi.
naakki75
naakki75
Admin

Poèet pøíspìvkù : 94
Join date : 03. 07. 14

https://pkill.forumczech.com

Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru